17/4-11

Påsklov!!

hoppas allt är bra med er, jag hoppade ju med hästarna igår så kommer lägga in bilder och  video på lyce inom kort. Är just nu i västerås hos älskling :) ja iaf så gick det skitbra med båda pållarna igår, tränade bertil till tävlingen på fredag i hallsta så jag hoppar 1.00 och 1.10. Så hoppade bana på 1.10-1.15 han hoppade superfint ^^ och lyce hoppade lite lågt och han höll sig lugn ;D inte nå skänkelvikning i galopp elle nå annat skumt som han kan göra.

På tisdag ska jag till Caroline som är våran equiterapeft, hon kollar igenom hästarna och så. Hoppas det inte är ngot med dom.

Red barbacka på bertil idag och mamma på lyce vi red ut i ca 1 tim och 45 min :O kmr nog ha ont i stjärten imorgon HAHA :D

ha de!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0