Hellu!!

Idag har varit en rolig och galen dag ;P

Vi åkte till örebro travet med halva klassen för att köra storhäst, mycket kul och lärorikt. Sen hem och tömköra BerraBuus som inte är på sitt bästa humör när han fäller... men gick väl bra tillslut ;P Sen va de bara hem och plugga men hade ju en pojkvän som va hyper med.. haha xD

Igår var det första skoldagen efter lovet, lite motigt men var bara att pallra sig iväg, red svante på morgonen som inte heller tyckte det var så roligt med lektioner igen, men gick väl bra :) Sen åkte jag hem och tränade med Bertil som var i koma eller något sånt, han var som en sengångare och ville inte göra något jag sa.. våren alltså. :p

Imorgon ska ja upp på morgonen och rida lyce. sen till skolan, jag e hurtig fastän jag har sovmorgon... de ni ;) Thomas väntar hemma hos mig tills jag kommer hem från skolan sen blire att plugga igen sen mysa med bästa!! :D

Hejsssssss



Nadja och jag med kuskhjälm och brillor ;) snyggingar
Bild: Hanna Kanerva


Kommentarer
Postat av: Anki

Kram på er.

2011-04-28 | 11:03:18
Postat av: Svar: Anki

kram :)

2011-05-02 | 18:12:30
URL: http://snordstroem.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0