Praktik!

Nu har jag kommit fram till praktiken, här är det hur fint som helst och hästarna är inget att nacka om! WOW :)
jag och cecilia har bosatt oss lite och nu datanördar vi och tittar på tv (: tidigare fick jag hjälpa att ta in hästar och hålla ett föl som fick vätska.

Jag kommer inte att lägga in några bilder förens jag kommer hem då inte mina pengar på mobilabredbandet räcker om jag lägger upp bilder. kommer heller inte kunna gilla era fb statusar men kommenterar istället ;)
kommer skriva varje dag så håll utkik :D

Nu ska ja fortsätta med tv

hejdoo!! :D

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fin häst :D

2011-05-15 | 21:30:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0