12/4-11

Hejsan alla glada!

Idag var bertil med till skolan och han skötte sig så bra, och på träningen för lotta var han en ängel fast han studsade litegrann hahah men antar att det är hans täckmantel från att vara seg. Sen kom pappa och hämta oss och vi for hem i västerås rusningstrafik, när jag väl var hemma så fixa jag bertil och fick hjälp av sanna att borsta lyce. Sen skulle ju hon med rida så hjälpte henne med olle så rid vi lite i paddocken. Fick faktiskt till ett snyggt galoppombyte på lyce som inte kan det där riktigt. Blir nog lite förvirrande med alla ben och så, haha. Sen så gjorde jag en hemsk upptäckt.. en av stallkatterna hade spytt upp en mus.. usch då försvann min hunger och jag gapa på pappa som fick komma och ta bort det.

Nu är jag hos Thomas och han glor på fotboll medans jag datanördar.
Imorgon blire att åka till skolan men slutar 12.00 så fett skönt. då åker jag ut till stallet och fixar hästarna sen hem till Thomas igen, hehe fart och fläng på mig. Har sovmorgon på torsdag till 13.15... det kallar jag verkligen sovmorgon :D


Hadebra :D


Bild: Sara Hermansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Kan du inte göra en presentation av dina hästar? Hur de är och så?:D

2011-04-14 | 14:25:01
Postat av: svar: Anonym

Hej, jodå det kan jag :)

2011-04-14 | 18:25:15
URL: http://snordstroem.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0