Hej!!

Förlåt om jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp.

Bara varit hos älskling sen igår så duschade jag bertil tills tävlingen idag, han tyckte det var skönt ;p så följde thomas bror alex med hem till köping med och prova rida på både Lyce och berra ;p tror att han aldrig ville hoppa av;p

Idag tävlade jag i hallsta 1m och 1.10. Han var super, nollade i 1m och petade ett i 1.10 i omhoppningen men han hoppa jättefina språng och flög över :D Så var ju Ellinor där och tittade så då fick jag träffa henne ett tag skojjsss!!!! :D <3 Så kom även bertils förra ägare Sanna och kollade och pussade på honom:) När vi kom hem sen så red jag Lyce över två upphöjda travbommar med gouge han va verkligen fin!! :D
Så nu har jag åkt hem till älskling igen och ska sova här tills imorgon, sen åka hem, fixa hästarna och träffa min bror :D 

Ska skärpa mig med bloggandet nu men har ju inte alltid tid ;P 

Hejssvejs ;D

  
klicka för större bild.
Bild: pappa

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det tyckte han va skoj att rida:-)ja med.Kram

2011-04-24 | 21:04:48
Postat av: Svar: Anki

Vad bra :D Kram

2011-04-25 | 12:36:24
URL: http://snordstroem.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0