Lördag 9/4-11

Hej alla!

Det här är mitt första inlägg men har mycket att skriva om!

Idag tävlade jag på Hamre ( min skola ) Bertil var verkligen toppen, även så träffade mina föräldrar Thomas päron(: det va skoj skoj måste bli mer gånger tycker jag. Iallafall så red jag felfritt i första klassen och knep en rosett och i andra petade jag ett i omhoppningen annars skulle jag ha kommit 3a surt.. :P men blir mer o mer säker så snart är vi ute på höga höjder hoppas jag :)

Imorgon blir det att cykla till stallet känner att jag måste vara lite hurtig haha. sen ska man hem till älskling då jag har studiedag på måndag och ska fixa bertil och hans grejer till tisdag då Lotta Björe kommer till skolan och ska insperera oss elever, och ja var en av dom som får rida :) skoj skoj.  Hoppas det går bra, men det gör det nog!

Just nu ska jag in och nörda på king.com och sedan titta på film med min underbara Thomas :)

Ciao!!

Till sist måste jag säga stort tack till min kusin som fixat bloggen åt mig :) såå bäst :D hennes blogg och hemsida har ni till höger om inlägget!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det va jätte kul o träffa dina föräldrar,synd att vi missa tävlingen.



Kram

2011-04-09 | 19:14:17
Postat av: Svar: Anki

det tyckte dom med :) ja synd, men kommer nog fler gånger :)



Kram

2011-04-09 | 19:36:23
URL: http://snordstroem.blogg.se/
Postat av: Malin

Men vad är det du säger?! :O Fixat headern, jag har ju banne mig suttit och kodat om hela bloggen! -.-

Haha din lilla gris!

2011-04-09 | 19:38:03
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Svar: Malin

Hahah oj :$ tänkte bara header o färg xD nöff :D <3

2011-04-09 | 19:43:22
URL: http://snordstroem.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Haha jag har ju i princip ändrat på allt, jag har utgått ifrån stilmallen Orange City och sedan ändrat. Så det är lite mer än så, haha! ;)<3

2011-04-09 | 21:28:24
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0