Påskdagen!

Hejsan alla.

Hoppas ni fått många påskägg :) och haft en bra påsk.
Jag har haft det och idag kommer släkten och ska fira mig eftersom jag fyller om snart 1 vecka, Taggad då jag blir 18 år:) Igår grillade vi och brorsan och hans tjej kom och hälsa på, vi spelade kort och massa skoj :)

Får se vad jag får idag men hoppas på pengar då ja ska tatuera mig och köpa ny tävlingskavaj! Igår tömkörde jag Bertil och han var hur fin som helst, mamma red ut på Lyce med Sanna och Olle. Ja blev klar innan dom så satt mot stallväggen och solade, blivit lite brun iaf fast brände mig igår, ahahhahaha inte tippat för att vara mig men (:
Tipsa gärna om vad jag ska tatuera:)

Men ska ner nu och hjälpa till med maten eller spela nå kortspel :)
Hade bra nu alla!!


Klicka för större bild.
Bild: Malin Wallberg länk finns till höger.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ta nåt litet kanske nån ros eller nåt annat som du är sugen på:-)Kram

2011-04-24 | 21:03:45
Postat av: Svar: anki

Ja, det blir inget gigantiskt iaf :) Kram

2011-04-25 | 12:35:52
URL: http://snordstroem.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0