Skäms på mig!

Vad seg jag är med inlägg, men har bara ett antal timmar per dag så hinner inte med så mkt ;P

Men har haft bra dagar :) tävlade i Vänsta i lördags men var då inte min och bertils dag då vi petade i båda klasserna och va inte alls på hugget någon gång. suck aja tar igen det på söndag då jag tävlar på rocklunda. I sommar tänkte jag tävla med Lyce på utetävlingarna i Köping, på gräset:) så nu är det bara att träna och träna. Men hoppade honom för någon dag sen och han va så duktig:)

På valborg hände det inte så mycket, jag och thomas åkte till mormor och kollade på hockey Sverige-Norge men det var ju inget och se eftersom sverige förlora.. suck pinsamt. Igår åkte vi hem till honom och va i västerås :)

Idag skulle jag till skolan men haft migrän hela dagen så fick stanna hos älskling och sova sen hem och lägga mig.

Kom ju på att jag fyller 18 år imorgon!! gud vad tiden går fort!! och på onsdag är det 10 månader med Älsklingen min!! :D <333333333333333

scrolla neråt och kolla in mina nya transportskydd :)



Lyce testar min keps ;)
Bild: jag



Nya transportskydden jag pratade om att jag köpt ;)
klicka för större bild
Bild: jag

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0