Tisdag & Onsdag!

Tisdagen var en slappdag :D Jag och cecilia hade sovmorgon till 10, efter det borsta vi på våra "fadder föl" som dom gett oss hahahah :P jag fick den vi höll på med i heglen, men tror hon börjar tycka om mig iaf :P Cecilia fick en riktig fegis som börjar ta sig mer och mer :) Nu ska vi bara vinna över honom när vi ska tvätta rumpan! hahaha galning! På eftermiddagen red Cecilia på Lasse ( Lasandos ) det gick jättebra tycker jag :) sen slappade vi igen! CHILLING TYP!!

Onsdag (idag) så longerade jag en treåring som jag vart väldigt kär i, vill gära sno med den hem:P hahaha den va grå och precis lagom stor :)  hon va jätteduktig på kommandona!! Otrolig häst:) Sen så var det bara ut att måla staket.. men insåg snabbt att jag inte ska bli målare då jag fick färg över hela mig HAHA inklusive ansiktet! :O men som tur va gick det bort på mig men hoppas det går bort från mina kläder.. om inte så hoppas jag på att ingen lägger märke till den hemska ladugårdsrödafärgen på tröja och lite av ridbycorna :P


Imorgon får vi se vad som händer och sker men hoppas på en lugn dag!

Saknar min älskling :''( och pållarna! :O <33333333333333333333333


CIAOOOOOOOO!! :D

Kommentarer
Postat av: Elli

Härligt att du hare fett najs där borta!!! Sakanr dig massa! Vi ska ses när du och Nadja har kommit hem bara så du vet ;) Puusssss

2011-05-27 | 23:10:16
URL: http://swerider.blogg.se/
Postat av: Svar: Elli

jadå fast har hemlängtaaaan hahah :P okej beror på vilken dag ;D Pussiss <33

2011-05-28 | 16:51:50
URL: http://snordstroem.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0