Torsdag!

Jaa vad har jag gjort idag? ;) fixat stallen osv som vanligt.. jagat fölunge som sprang iväg såfort man kom i närheten av den ahahaha kände sig lite långsam i det momentet xD jag har träningsvärk efter att ha puttat fölet och jag tror och lovar att den väger mer än mig! :l tragiskt.... iallafall det regnade sönder på förmiddagen och alla var lite deppiga över det.. men sen kom solen fram och det har rullat på mkt bra idag :) så efter luchen var de knappt något att göra. Fast ni vet ju vad jag skulle göra ;) Jag red hingsten Lasandos som gått 1.45 hoppningar säger bara alltså wooooow galoppen!!!man trodde att man svävade på rosa moln eller något!! så jag är så stolt sååå !!! :D:D:D

Hejdoo!! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0